Ο Πέτρος Γαϊτάνος έδωσε αποκαλυπτική συνέντευξη στο "The 2Night Show" , με τον ερμηνευτή να μιλά για την μουσική του πορεία, τον λόγο που αποφάσισε να ταξιδέψει μόνος του οδικώς σε 11 χώρες της Ευρώπης αλλά και τη Eurovision.
Πιο συγκεκριμένα, δήλωσε: "Σχετικά με το ότι έχω συνδεθεί τόσο στενά με το Πάσχα, η μία αιτία είναι ότι είμαι ο μόνος καλλιτέχνης στην Ελλάδα που ασχολούμαι με τη θρησκευτική μουσική. Τόσο εμπεριστατωμένα και δεκαετίες. Κέντρο αυτού του ρεπερτορίου είναι το Πάσχα. Επίσης, υπήρξε πάρα πολύ μεγάλη προβολή και ζήτηση στο να με ακούει ο κόσμος να ψάλλω. Οι εκκλησιαστικοί μου δίσκοι έχουν πουλήσει εκατομμύρια. Έχουν αγοραστεί από πολύ κόσμο και δίνω και αντίστοιχες συναυλίες... Το Πάσχα από μόνο του είναι μια ισχυρή περίοδος γύρω από το εκκλησιαστικό. Κι εγώ μέσα από την αυθόρμητη και αφελή, με την καλή έννοια, διάθεσή μου γύρω από την πνευματική μου προσέγγιση στην πίστη μου στο Θεό, ίσως παρασύρθηκα και έκανα πιο πολλά πράγματα".
Ακόμη, πρόσθεσε: "Δεν ξέρω αν το νέου μου τραγούδι θα το έλεγα μια επανεκκίνηση αλλά γενικότερα αισθάνομαι έτοιμος στο να κάνω κάτι ευρύτερο. Ο κόσμος θέλει τον Πέτρο Γαϊτάνο να τον ακούει και μέσα από τα τραγούδια που τον έμαθε... Η τελευταία φορά που τραγούδησα σε νυχτερινό κέντρο ήταν με τον Γιώργο Χατζηνάσιο, την Αλέξια και είχαμε μαζί μας στα πρώτα του βήματα, τον Μιχάλη Χατζηγιάννη. Το 1991 τραγούδησα με Μητσιά, Αρβανιτάκη, Ελένη Δήμου, και το 1992 με Μοσχολιού, Πουλόπουλο, Δάντη και Σπανό. Εγώ ένα νέο παιδί που μεγάλωσα στο χωριό μου στη Δράμα, μαθαίνοντας το τραγούδι από αυτούς τους τραγουδιστές, έζησα το όνειρο. Τότε δουλεύαμε 6 μέρες την εβδομάδα και πραγματικά χαίρομαι και ευγνωμονώ τον Θεό που μου έδωσε την ευκαιρία να συνεργαστώ με τραγουδιστές που ήταν αξιότιμοι!".
Στη συνέχεια, μιλώντας για το ταξίδι που πραγματοποίησε μόνος του σε 11 χώρες, ο Πέτρος Γαϊτάνος σημείωσε: "Μου αρέσει πολύ να ταξιδεύω μόνος μου. Υπάρχουν καλές και κακές εμπειρίες. Το πρώτο κακό είναι ότι οι Ιταλοί δεν μιλούν αγγλικά. Οι Αυστριακοί ήταν πιο φιλικοί, μιλούσαν αγγλικά και μου άρεσε η Βιέννη. Η Ιταλία βέβαια είναι μια υπέροχη χώρα και τρελάθηκα στη Ρώμη, που δεν είχα ξαναπάει. Πήγα μόνος μου παντού. Γενικότερα περνάω πολύ ωραία μόνος αν και περνάω πολύ ωραία με ανθρώπους και φίλους, συγγενείς και συνεργάτες. Όταν όμως φεύγω να ξεφύγω, να ξεκουραστώ, έχω την ανάγκη να μένω μόνος. Με συναρπάζει πολύ να οδηγώ. Οδηγούσα χιλιόμετρα. Γύρισα την Ιταλία, Σλοβενία, Κροατία, Βοσνία Ερζεγοβίνη, Αλβανία, Σλοβακία, Σερβία και Βατικανό".
Επιπλέον αναφέρθηκε στη Eurovision και υπογράμισσε: "Έβλεπα κάθε χρόνο, από παιδάκι, την Eurovision γιατί είναι κοντά στην τέχνη μου. Έχει κάποια στοιχεία που με βρίσκουν αντίθετο. Το πρώτο που δεν μου αρέσει και το θεωρώ σαχλό είναι η τόσο πολύ εξωστρέφεια. Αυτή η φιλαρέσκεια, που βγαίνει ως έκφραση και παραδειγματίζει τους νέους. Θεωρώ ότι όλα αυτά ζημιώνουν παρά ωφελούν τους νέους. Μου αρέσουν οι άνθρωποι που δεν έχουν τόση εξωστρέφεια. Επίσης δεν μου αρέσει η τόση αναισχυντία, δεν χρειάζονται οι τόσο σεξουαλικές εμφανίσεις. Δεν είναι ωραίο αυτό. Ο Γάλλος εκπρόσωπος είδες ένα ωραίο τραγούδι, με ωραίο τρόπο ειπωμένο, σεμνός, μετρημένος, μοντέρνος. Πιστεύω ότι η Eurovision πρέπει να παραδειγματίζει και την εξέλιξη αυτό που λέμε καλό Ευρωπαϊκό τραγούδι σε λόγο και μουσική, να αντιπροσωπεύει τους λαούς και όχι μια αγγλική τάση, στη γλώσσα και τον τρόπο. Είναι σαν να βλέπουμε αγγλικά συγκροτήματα που είναι καινούργια" .
Τέλος, σημείωσε: "Είναι σαν τους ποδοσφαιριστές που είναι ξένοι και τους βλέπεις στην Εθνική Ελλάδος. Όταν βλέπω την Εθνική Ελλάδος, θέλω να βλέπω Έλληνες ποδοσφαιριστές. Δεν θα πήγαινα στην Eurovision. Αν εκφράσω αυτά που πιστεύω, θα κατευθυνθεί η κουβέντα σε πράγματα που σκανδαλίζουν. Γενικώς δεν μου αρέσει η τόση εξωστρέφεια. Υπάρχει πολλή δαιμονική κατάσταση, δεν υπάρχει καλή διάθεση. Άγριες φάτσες, τελετές, μαγείες, κέρατα. Όλο αυτό το πράγμα τι χρειάζεται; Σε τι ωφελεί όλο αυτό; Ξέρουμε όλοι πιο είναι το αξιοπρεπές, ποιο είναι το χρήσιμο, ποιο είναι το αξιόλογο. Μην ξεγελιόμαστε ότι όλα είναι θέμα άποψης και ότι όλες οι απόψεις είναι απλώς απόψεις... Στην Eurovision και σε αυτόν τον τρόπο έκφρασης, αισθάνομαι ότι υπάρχει τάση απαξίωσης".
Comments